6 Ocak 2013 Pazar

Forrest Gump IMDB Puanı:8.7/10






Filmin yönetmeni Robert Zemeckis olup, Winston Groom, Eric Roth gibi isimler tarafından yazılmıştır. Başroller: Forrest Gump rolünde Tom Hanks, Forrest Gump'un kız arkadaşı rolünde Robin Wright Penn.





 Forrest Gump, zeka seviyesi 75 olan bir erkeğin hayatını ele alıyor. Zeka seviyesi nedeni ile devlet okullarına girmekte bile zorlanan Forrest Gump zamanla oldukça çetin başarılara imza atar. Her ne kadar zeka seviyesi düşük olsa da fiziksel olarak son derece sağlam olan Forrest Gump, zamanla gelişen olaylar zincirinde bizi hayal edemeyeceğimiz bir dünyaya götürüyor.
,



Fragman



Replikler

- Neden ölüyorsun anne?
+ Vaktim doldu, sıram geldi. Ah hayır, sakın korkma bir tanem; ölümde hayatın bir parçası. Hepimizin kaderinde olan bir şey. Bunu bilmiyordum ama senin annen olmak da kaderimde vardı. Elimden geleni yaptım.
- Çok iyiydin anne.
+ Ben insanın kaderini kendinin çizdiğine inanırım. Tanrının sana verdiklerini en iyi şekilde değerlendirmelisin.
- Benim kaderimde ne var anne?
+ Onu kendin bulman gerekecek.


- Annem her zaman hayatın bir kutu çikolata gibi olduğunu söylerdi. içinde ne olduğunu asla bilemezsin.


- Koş Forrest, koş..

-Sen aptal mısın?
+ Aptalca şeyler yapan aptaldır.


Oyuncular

Forrest Gump - Tom Hanks
Lieutenant Dan Taylor - Gary Sinise
Jennifer Curran - Robin Wright Penn
Benjamin Bufford Blue - Mykelti Williamson





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder